utedag

Idag har jag startat en ny kurs, då man ska vara mycket ute åså, så har haft min första lektion ute med olika övningar och lekar vi fick göra.
Var ganska roligt faktiskt, och man blev inte lika trött som om vi suttit inne alla de där timmarna.
Schemat verkar ganska najs iaf. ;P

Efteråt cyklade jag, Emelie och Nathalie till bion, för att hämta ut några biljetter, men de hade ju inte öppnat och man måste hämta de idag,så ska gå ner till stan nu,snart innan träningen och se om jag få hämta ut alla biljetter själv då,vore ju tråkigt om man missade chansen att gå på gratisbio. :P

Just nu äre serier på tv som gäller, ha varit 3 bra serier på raken nu, gillar 5:an hehe, men är väl dags att dissa det snart för att gå ut. Har ingen ork att träna idag, men så är det alltid på måndagar, känns bättre de andra dagarna, får iaf inviga min nya träningströja som jag fyndade i helgen. ;P

Skriver kanske nått mer sen, annars godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0