Trött tjej!

Goddagens! ;D

Vaknade imorse och kände en knöl på läppen och fick lite panik över vad det kunde vara, som tur är så har man spegelskärm på mobilen och kunde ta reda på det snabbt, visade sig att det vad blod. :O Läppen hade spräckt under natten så jag börjat blöda, ännu ett tecken på förkylning, ursha.
Ja man känner sig lite trött och seg hela tiden så det lär väl brista ut helt snart då, de jobbiga nysningarna och småsnoringen lär väl sluta med en knallröd näsa och en överdos av nässpray. ;D
Ne men har man lite tur så kanske man klara sig ifrån att det ska brista ut helt, man kan ju hoppas iaf.

Tog en promenad med min käre vän Jessica idag, är alltid kul när det finns mycket att prata om. :)
Därefter blev det lite plugg, så nu har jag äntligen skrivit klart artikeluppgiften, så nu äre bara att börja fundera på de andra uppgifterna och börja med dem snart också, suck.
Längtar tills allt är klart så man får vila ett litet tag. xD

Nu ska jag slå mig ner i soffan ett tag och kolla på hockey, skriver kanske mer senare om jag får tid över, var för trött för att skriva ett kvällsinlägg igår, eller hade inte tid heller men idag så kanske jag skriver något till inlägg.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0