storhandlat ;D

Hallåhallå!

Sitter i soffan tillsammans med mamma och pappa som är på ett snabbis besök, de har varit i Sthlm, så de stannade till hos mig och fyllde på min kyl och frys och tar med min resväska hem så jag får mindre packning då jag åker hem till Timrå imorgon. :)
Pappa fixade mitt cykellås, så nu ska det nog funka igen som tur är. :P

Sitter och väntar på att tiden ska gå lite, ska träffa min llu på förskolan jag ska ha vfu på för en liten intervju, som vi tydligen måste göra till någon uppgift. :p Ska träffa henne klockan 15:00, men tänkte väl gå lite tidigare eftersom jag inte vet vilken ingång eller nått man ska in i. :P
Hoppas det inte tar så lång tid så jag kan äta med mamma och pappa innan dom åker hem igen.

SKriver mer senare.



Kommentarer
Postat av: corneee

du får smsa mig om du har tid och ses något då du kommer till timrå :)

2011-10-13 @ 17:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0