snart tågresa!

Hallåhallå!

Har varit på skolan idag med min studiegrupp och försökt pluggat om vindskydd, lite lyckades vi iaf få fram innan vi mest satt och skrattade åt alla barnen och katt åt skämt.
Påväg hem höll jag nästan på krocka med en annan cyklist, jag skulle svänga och det stog en bil mot kanten så man såg inte om någon kom på andra sidan, vilket de gjorde så vi höll ju nästan på cykla in i varann, tur bromsarna funkar på cykeln iaf.
Passade på att cykla på coop direkt för att köpa en dricka och lite godis att ha på tåget, sedan när jag skulle ta mig hem igen så är jag så van att gå eftersom det är nära så jag råka ju lämna cykeln där och kom på då jag var utanför mitt hus att jag glömt den, så blev upp och lämna grejerna och gå tillbaka till affären för att ta hem cykeln, haha.

Nu väntar jag bara på att tiden ska gå, ska väl börja gå om en halvtimme och försöker tänka om det är något mer jag bör packa ner i väskan, men jag tror jag ha fått ner allt som behövs, bara datorn kvar att packa ihop men det går ju snabbt.
Hejsvejs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0