pluggdag

Eftersom mitt schema inte stämde så blev det riktigt mycket att läsa idag, flera böcker med flera kapitels läsning, så trots att jag är ledig idag så fick jag ställa klockan på 8:45 och börja läsa lite.
Känns som man läst i evgheter men det tar ändå inte slut, har nog flea hundra sidor kvar att läsa och har nog läst ett par hundra också,känns jätte drygt men är väl bara att kämpa på.

Har haft en timmes paus nu med lite mat och kolla datorn, sånt kan behövas, så nu ska jag packa ur resväskan bara och läsa ett tag till innan jag ska gå till affären och handla några småsaker som behövs till middagen. :)

Längtar till helgen!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Varför längtar du till helgen då ? Längtar du efter mamma ?

2011-10-11 @ 13:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0