hmm?

Linnea kom förbi en sväng förut, gillar min vägbeskrivning med ankorna, men har man gått där så vet man precis vad jag menar.
Vi satt och pratade lite och åt godis, skulle ju lägga undan godispåsen men blev visst inte så, och nu äre inge mycket kvar så lika bra att äta upp det så man inte kan gå och småäta under veckan.

Följde med henne tillbaka till bowlinghallen där hennes mamma och några var och kollade på prisutdelningen, sedan drog jag hem och tänkte att jag skulle tvätta för var bombsäker på att jag hade tvättid klockan 17, men var visst kl 12 på dagen, så kändes ju lite drygt, så åt lite mat och pratade i telen med mamma en stund, så nu gick jag ner med träningsklädernatill tvättstugan och kolla om det var någon som tvättade, för hade ju gått 1,5 timmar sedan tvättiden startade, och va ingen där så då kunde man ju iaf ta det viktigaste nu så få jag tvätta riktigt en annan dag.


Sitter och funderar över om jag ska se på two and a half men, eller invänta något bra på tv.
Ska iaf ta en dusch och packa ner saker jag behöver imorn och fundera ut något fika att ha med på "utelektionen".


Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0