hej åh hå!

Godkväll. ;D

Har nyss stängt resväskan och packat ner de grejer jag behöver för hämfärden imorgon.
Höll nästan på att bli av med min tågbiljett också bara för att jag skulle uppdatera mobilen och vips så stängdes den av och min pin kod ligger hemma i Gävle, vilket inte var några nummer jag lärt mig med tanke på att ja aldrig stänger av mig telefon.
Mamma ringde iaf till 3 och förklarade situationen och dom fixade fram min pinkod så nu är den igång igen tack och lov. Dock så försvann typ alla mina appar då jag uppdaterade telen, alla mina spel och allt, så ha fått suttit och laddat ner allt på nytt igen, en del iaf, tar ju lite tid att hålla på med sånt där.

Blev ingen träning idag heller, tänkte ju ställa mig på crosstrainern, men tog tid att ta sig igenom de 20 sidor jag sa att jag skulle läsa innan om alla dessa djur och växter, ja hoppas att de typ 100 sidor jag har kvar handlar om något annat, att bara läsa om olika karaktärer och sånt blir jobbigt i längden, men jag har iaf lärt mig att då myrorna trummar med antennena på varandra så pratar dem, de ni. ;D Undra bara vad man ska ha för nytta av det. xD
Efter maten kom Helena hit med Sandra och Linus, så satt och pratade lite med Sandra och kollade på tv tillsammans med en talrik blåbärsglass, mums!

Så nu ska jag gå och borsta tänderna och krypa ner under täcket, kanske fortsätta ladda ner lite appar till mobilen eller kanske nörda något spel.

Och juste sorry för att jag inte lagt upp bild på håret idag men har typ inte hunnit, jag lovar att fixa det imorgon istället. :) GODNATT!




Kommentarer
Postat av: nita

Kommer ihåg då jag nästan hade klarat ut ett spel så uppdaterade jag mobilen så försvann allt. ): Nu är jag utan den mobilen också. Suger.

2011-10-18 @ 22:47:04
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0