Gårdagens 80-tal


Slutade med att jag såg ut såhär i håret istället, riktigt snyggt asså.
Skämdes ju att gå utanför dörren haha, och Olivia skulle in på coop också, och jag som är på den affärn ofta ju, jag hoppas ingen tro att jag bruka gå runt sådär. xD
Passade på att köpa lite choklad och ta bort mitt enorma chokladsug som jag hade, skulle ju endå tjocka med alkohol och massa mat så varför inte tjocka med choklad också. ;D

Vi cyklade iaf upp till Sätra på förfest hos Kajsa, sedan vidare till tacksittningen på BARacken som hade 80tals tema.
Var en rolig kväll, som slutade med pirog och en trött Elin, var inte alls gott med pirog längre, jag ha tyckt om det förut, men tydligen inte nu, men men huvudsaken man inte var hungrig längre kanske.
Fick rocka rockring en stund också, vilket var riktigt roligt för det var flera år sedan jag rockade rockring. Förvånad att jag fortfarande kan, och dessutom inte nykter heller. ;D
Va ju några bah: shit vad länge du kan, de där är ju värsta svårt ju.. xD
Det roliga är att jag kan längre än vad jag rockade nu. xD

Tänkte ju sova till 12 idag men  vaknade lite ridigare än så och tillslut orkade jag inte somna om mer, så får väl gå och göra frukost snart då,  tror det blir en slarvig knut på huvudet idag bara, orkar inte fixa mig.
Måste ta och städa upp lite här någon dag, ligger kläder och grejer överallt som man slängt av sig nu bara.

Ne nu ska jag leta nå kläder.. hejs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0