fyy!

Snacka om att det var läskigt att gå hem från träningen idag, var en gubbe som gick framför, så helt plöstligt stannar han och bara tok stirrar på mig, så vänder han sig och går en liten bit och sedan stanna och stirra igen.
Jag tyckte det var skit läskigt, speciellt då han höll i en stång av nått slag i ena handen också, så när jag skulle gå förbi fick jag typ gå ut nästan halft mitt i vägen för att inte komma han nära, sedan sprang jag hem kan jag lova, en bit iaf tills han inte kunde se mig mer.
Ursh, han var verkligen läskig.

Träningen var ganska jobbig i början, man känner direkt om man missat en dag då man ha blivit van att träna 3 gånger i veckan nu och ganska hårt, men ska ta igen måndagens miss på fredag istället, fast då blir det tre träningspass på raken, men får väl ta det då.


Nu sitter jag och äter macka och tittar på Greys, ska snart krypa ner i sängen och nörda något spel på mobilen, som typ varje kväll, har ju hittat så många skojiga nu, men jag orkar inte bara ligga och vänta på att somna som kanske alla andra så jag måste alltid göra något, gärna 2 saker samtidigt, som att både se på tv och spela spel, då blir man trött fort. :)

Aja Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0