Äntligen!

Efter att ha läst flera hundra sidor under dagen så kan jag äntligen säga att jag är klar för idag, är iaf klar med de som ska vara läst tills imorgon, hade ju velat fått de som ska vara läst tills torsdag klart idag också men vet inte om mina ögon pallar 30 sidor till. Det kanske ni tycker låter lite, men efter att ha läst flera hundra sidor så att man knapt vet vad man läser längre för att ögonen blir så trötta, så känns 30 sidor väldigt mycket.

Fick en fråga varför jag längtar till helgen, och det är väl alltid skönt med helg, men mest för att jag ska till Timrå och kan träffa lite folk därifrån som man inte träffat på ett tag. :)
Ska bli roligt. =)

Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt framför tv om det är något bra, annars slår jag nog på two and a half men, och tittar lite på de. :D
Måste fundera lite vad jag ska ha med och äta på lunchen imorgon också, hade helt glömt bort de. :o Aja löser sig nog.

Ha en bra kväll alla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0