aah..

Hejsan!

Än en gång sitter jag på tåget tillbaka till Gävle, har varit mycket nu, 3 helger på raken har jag åkt tåg, varav 2 resor hem,och kommer faktiskt bli en till, men det är endast för att de är en fest som jag ska gå på då, hade planer att fixa en maskeradfest med Emma, men man behövde någon som var minst 30 år som stog som ansvarig på lokalen och denna gång kunde vi inte hitta någon som kunde ställa upp som det, och för att gottgöra det eller vad man ska säga så går vi på en haloweenfest nästa helg istället så vi iaf får göra något roligt, så igår beställde jag min maskeraddräkt, hoppas den hinner komma, annars får jag lösa det på något sätt.
Efter nästa helg så dröjer det nog ett tag innan jag kommer hem, så då få ni, mina vänner komma och hälsa på mig istället. :)

Så nu har jag komenterat allas artiklar på Blackboard, så nu är den uppgiften klar, en av alla hundra känns det som.
Sitter och småläser lite ur boken "Den andra dagen", man måste läsa ut en hel bok för att kunna göra en uppgift utifrån den, känns jobbigt men blir till att läsa lite varje dag nu.
Har 2 enskilda uppgifter och 2 gruppuppgifter kvar att fixa på denna kurs, så blir till att ligga i lite och plugga massa.

Blir irriterad på människan bakom mig som sitter och trycker med sina ben i min stol så hela ryggstödet trycks upp, och kan inte säga till ehller för människan snackar ju inte svenska.
En sak om det är ett litet barn som sitter och sparkar mot ryggen, men en vuxen människa kan väl förfan sitta med fötterna normalt. Störande tycker jag. :O
Aja tur man har musik så man slipper höra det fula språket iaf. :P

Nu ska jag fortsätta läsa lite. :)

Kommentarer
Postat av: nita

Du verkar också ha mycket att göra. o:

2011-10-24 @ 17:37:07
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0