80 talet, här kommer jag!



Ja typ sådär kommer jag se ut, fast med massa färgglada smycken också som jag inte hade plockat framnär bilden togs.
Har nyss målat naglarna blå också så idag äre verkligen färger som gäller då man ska på tacksittning med 80-tals tema. xD
Håret är krusat och väldigt uppfluffat, kanske inte synns så bra på bilden men aa volumpulver i mitt hjärta asså, funka as bra till sånna här dagar iaf. ;P


Känns lite pinsamt att man ska gå ut såhär snart oxå. xD Hade velat gått på affärn men nja tror jag skippar det. xD
Sitter iaf och smådricker lite av en cider medans jag väntar på att de andra tjejerna ska bli klar så vi kan dra till någon förfest men är så äckligt sugen på typ choklad, enda som finns här är typ morötter..  inte så gott då man är sötsockersugen. xD


Kommentarer
Postat av: nita

Roliga är ju att din mobil passar in lite i bilden också. XD

2011-10-05 @ 17:38:35
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: Marlene Andersson

Ja det håller jag med dig Nita.. Den passar ju in kanonbra..

Hoppas att du får/fick en trevlig kvälll..



Kram Mamma

2011-10-05 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0