Måndag igen

Hejhej!

Sista veckan på Vfun har startat, vad konstigt det kommer kännas efteråt då man ska tillbaka till skolan igen och börja med alla uppgifter, men kanske är bra också för idag hörde jag att det var många barn som hade ögoninflamation på en avdelning, ingen avdelning som jag är på som tur är, eller som man träffar på så mycket heller, man vill ju hellst inte dra på sig något sånt skit, räcker gott och väl med att jag blivit förkyld.

Idag har jag pysslat lite med några barn, tomtar och snögubbar har vi gjort, och antvänt både filttyg, knappar, glitter och allt möjligt, så vi har inte bara ritat något om det var de ni trodde.
Men det var roligt,lite mindre roligt och försöka få bort allt lim och glitter som var lite överallt sen. :P
Gillar att jag fick låna nycklarna till förrådet och hämta precis vad jag ville och göra vad jag ville, sånt gillar jag då jag kan få komma med mina egna idéer.:D

Slutade halv 5 idag, så gick på affären och köpte lite grejer som jag behövde för att göra maten idag, hade creme fraiche som går ut imorgon, så behövde hitta på någon mat med de, så fick bli enchildas till middag. :D=)

Nu sitter jag och ser på tv, The big bang theory för tillfället och längtar efter att kunna ta fram brädan och ut och åka i backarna, få nog vänta ett tag till, men nu är reklamen slut så tjarrååh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ja men eller hur! Men hittade en sak till honom iallafall. Jag var på hedbergska och kollade där och det sög verkligen. kan lära mig av dig istället:D

2011-11-28 @ 21:30:57
URL: http://victoriabromann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0