Första julbaket!

Idag har det varit lussebullsbak på förskolan, alltid trevligt att få baka lite med barn också än bara själv eller med vuxna.
Berättade att jag tycker om att baka och då fick jag höra att jag gärna får ta med något och baka något jag vill med barnen, skulle vara roligt faktiskt. =)
Vet iaf att jag ska baka något till min sista dag och ta med och bjuda på, undra om man får bjuda till barnen? Skulle ju faktiskt vara roligare och bjuda något till avdelningen jag varit på än till alla vuxna från alla avdelningar, men jag vet inte, kanske borde kolla om man får bjuda på något till barnen. =)

Har börjat fått ont i halsen, inte bra, kanske man borde gå till affären och köpa lite halstabletter, fast känns jobbigt och gå ut nu, men det får det kanske vara värt ifall halstabletterna kan hjälpa.

Tror det blir en tidigkväll idag faktiskt, känner mig ganska trött idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0