bebis


Ha skaffat en bebis, ni ser ju på bilden. ;P
När det börja gå mot stängning och det var lite folk ville en tjej att jag skulle leka med henne i dockvrån, och det är väl klart att man kan ställa upp och göra det. ;P
De där var mitt barn, söt va? ;D

Idag var det också knytte, lite småkyligt men är väl alltid trevligt ändå och fick varm choklad så det tackar man inte nej till. Barnen fick hjälpa kaninmamman att hitta sina försvunna ungar i skogen. ;P
Annars idag så har vi sjungit julsånger och varit ute och lekt.
Ganska rolig dag tycker jag. :)

Efter att jag kom hem så ha jag lagat mat, diskat och plockat in tvätthögen i garderoben, tagit en varm och skön dusch eftersom det är kallt här inne, och sen ha jag bara legat i sängen med datorn och sett på tv typ.
Skulle ju på affärn och lösa ut ett paket, men orkade inte klä på mig efter duschen så få göra det imorn.;P

Ska skriva i loggboken nu innan jag glömmer bort massa från gårdagen. :P

Kommentarer
Postat av: nita

Åååh! Hon är så söt! Vad heter hon? Vem är pappan? XD

2011-11-22 @ 22:18:59
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0