drygtvätt

Idag har jag gjort ganska mycket ändå, har skrivit lite om mig, att jag pluggar och hur länge jag kommer befinna mig på förskolan så får jag se imorgon om dem tycker att jag ska skriva något mer, ska ju inte vara värsta presenationen vart jag bor, och hur mitt liv ser ut direkt så det jag skrivit nu borde ju räcka gott och väl.
Har städat garderoben, så nu ligger inte alla kläder i en klump, försvann några plagg också, inte många med tre kanske. Har tvättat idag också och precis nu då jag skulle skriva att jag hoppas det inte blir kaos då man ska lägga in de nytvättade kläder så kommer jag på att fan kläderna hänger kvar nere i torkskåpet i tävttstugan, jag hade helt glömt bort det så jag gick ju omkring i morgonrock sedan jag duschat åsådär, så fick skynda mig dra på mig några kläder och dra ner nu och ta upp det som blivit torrt, men var mycket som inte hade blivit det så får springa ner en gång till då, drygt!!

Var på vardagsdisco förut, spinning med andra ord och det var faktiskt ganska roligt, men det var lite jobbigt också. ;P
Ska kanske plocka in första högen med kläder innan det blir en dubbelt så stor hög och jag inte kommer orka. :P
Det är så roligt och tvätta.... NOT!

Kommentarer
Postat av: nita

sv; Jo, jag menar det! Valde att publicera hennes kommentar för jag tyckte den var så patetisk. Att bloggen har blive hackad har ju ingenting med det att göra. Hon är bara ute efter att man ska tycka synd om henne. Konstiga människor det finns.

Min blogg funkar typ som din, skriva för att skriva av sig och för att det är kul. Något man kan gå tillbaka till sedan.

Hade min blogg vare dålig hade inte jag haft så mycket besökare som jag har, då hade det bara vare dom jag känner. Hon blev ägd bara. XD



spinning är kul men jobbigt. Körde det i timrå med Moa. Vi dog typ. XD

2011-11-20 @ 22:42:10
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0