snart helg

Okej nu ska jag faktiskt svara på en komentar här iaf och överst också så att människan ser eftersom någon Emelie komenterat igen utan att lämna mail så jag kan svara. Jag dissar din fråga just för att du inte lämnat någon mail/blogg eller liknande, så ganska svårt att svara eftersom att det inte finns någon svara knapp på bloggen, så om du ser det här och vill ha ett svar så var vänlig skriv din MAIL, annars får du skylla dig själv. =)

Ännu en dag och gått och snart en hel vecka, gud så fort det har gått, snart har mina 3 vfu-veckor sprungit iväg.
Var lite roligt då jag kom idag, en de barn satt och gjorde loppor som jag visat igår, det var tydligen väldigt populärt. :D
Har varit ganska kallt idag så mot slutet var det ganska kyligt att vara ute, tur man hade med sig täckisar idag. ;D

Gick på affärn nyss för att hämta ett paket, panta som jag inte hade gjort än och handla någon sak, gick det mest för att hämta paketet, vad tro i man märkte att man glömt då man kommer hem, jo paketet, suck, tänker ju knappast gå tillbaka så får väl hämta det efter att jag slutat imorgon då, drygt men aja.

ikväll blir det bara tv och säkert en tidig kväll för min del. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sådär :) Mailadressen är dock typ 10 år gammal men den funkar ju fortfarande så.

2011-11-17 @ 21:04:33
Postat av: Moaa

Börja lägg upp bilder kvinna!

Sånna som mig tycker inte om att bara läsa hela tiden :))

2011-11-17 @ 22:36:32
URL: http://moaanordiin.blogg.se/
Postat av: nita

Snart är det vinter, med snö, hoppas jag! Påtal om kyligt. XD

Verkar som människan har lämnat mailadress nu?

2011-11-18 @ 09:28:25
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0