plugg igen då

Idag har jag varit i skolan och haft literaturseminarium och det gick väl ganska bra, slutade 12 så gick och köpte en macka och satte mig med studiegruppen och skrev klart allt till uppgiften om vindskydd, därefter cyklade jag hem och började skriva på slutuppgiften, ska försöka göra så mycket som möjligt idag så jag slipper sitta och stressa imorgon då det är sista inlämningsdag. Man ska skriva 4-6 sidor och har snart skrivit 4, eller ja 3,5 sidor har jag fått ihop nu så är på god väg, sedan ska man ju in med bilder också, skulle ju ha ritat också men mina kunskaper i paint är inte dom starkaste, men hade kunnat ritat förhand men har ju inget att scanna in bilden med till datorn och hade väl tänkt göra det i helgen men blev aldrig av pga lite tid.
Det blir nog bra iaf skulle jag tro.

På sidan om spelas musik från T4E radio, och man är glad så länge musiken spelas för fullt, men när de börjar snacka tyska i mellan åt ibland så blir man lite förvirrad, fattar ju inte vad de säger så inte lika kul då, men musiken är najs så det får man vara glad för.

Nu tror jag att jag ska ta en paus och fixa lite mat så jag orkar fortsätta skriva igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0