När ska man bli helt frisk?

Ja som rubriken säger, när fan ska man bli helt frisk? Jag kände mig bra igårkväll och imorse, så mitt på dagen började jag känna mig trött och hänging, kändes lite som att jag hade feber, sen kom de här med att man blev lite tungandad igen så som tur var så hade jag med mig astmasprayen, så provade med den för att se om det skulle bli lite bättre då.
Så har nyss köpt lite nyponsoppa och grädde som får bli min middag idag, känner mig inte så sugen på någon mat och absolut inte att laga maten.

Var värsta tråkiga föreläsningen idag, tro hälften av de som var i salen satt med mobilerna istället, för man orkade inte länge och man var trött av att ha suttit så länge.
Var iaf kursintroduktion till den nya kursen, och känns som att det kommer att bli mycket framöver igen, så många uppgifter som det var på den här kursen så, fast ena kan faktiskt vara rolig att göra för då kommer man få minnas tillbaka massa från sin egna barndom, men det fula är att vi har uppgifter som ska vara inlämnade på julafton, vem an sätter ett inlämningsdatum på julafton då? :O
Ne måste se till och bli klar med den innan så man slipper sitta vid jul och hålla på skriva massa, det är ju ganska drygt.
Imorgon eller om det var på torsdag så är det kursintro till ännu en kurs, vi ska alltså läsa paralelt med 2 kurser denna gång och med Vfu i det också, så det blir mycket nu, men hoppas att det ska bli bra.

Man kan ju hoppas jag klara mig undan att bli sjuk under min Vfu nu då jag är lite småsjuk nu, tänkte det är många som bruka bli sjuka när de får komma ut till förskolor, men man får hoppas man har lite tur.

Tror faktisk att jag ska lägga mig i sängen och se på film nu och ikväll, ha det så trevligt.:)

Kommentarer
Postat av: nita

Det är jättemånga som blir sjuk när de är på förskolor, bara man är lite förkyld så blir det värre för det är högt tempo och barnen har en del baciller. Vi får hålla tummarna för att du klarar dig. (:

2011-11-08 @ 19:14:52
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0