mumma ;D

En pizza på en onsdag är väl inte helt fel eller, seriöst kände mig verkligen inte sugen på något av det som fanns hemma och hade ingen ork att laga mat, så kollade mitt bankkonto och märkte att jag hade mer pengar än vad jag trodde kvar denna månad, så kände mig för att unna något gott och tog telefonen och ringde pizzerian.
Men för att det inte ska låta helt tjockt så kan jag ju säga att jag kört hemmaträning idag, och hemma träning kan betyda mycket, men idag betydde det att köra träningsappar från mobilen. ;P Funkar faktiskt ganska bra ändå. :)
Och skulle man använda vikter, då tog jag ett gäng böcker, funkar det också.

Nu vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl kanske tv eller så, eller kolla run på någon trevlig sida. ;D


Kommentarer
Postat av: nita

Träningsappar är bra. Som en egen PT (personligtränare). (:

2011-11-23 @ 21:19:26
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0