Ingen rubrik

Hejhopp!

Har nyss tryckt i mig lite köttbullar och mackaroner och tittar lite på greys, ungefär som en vanlig dag då jag kommit hem, att titta på något tvprogram. ;P
Brände mig på stekpannan förut, så gör jätte ont nu. =( Går förhoppningsvis över om ett tag. :)

Idag har jag pysslat lite på förskolan, typ som jag gjort många andra dagar, men jag tycker att pyssel är roligt och finns så mycket olika sorters saker att pyssla med och som man kan göra.
Känns så tråkigt att det är sista veckan av vfun, nu vill man ju att de här tre åren ska gå fortså man får komma ut och jobba på riktigt snart.

Ikväll tänkte jag nog lägga mig och titta på några avsnitt av Julens hjältar och bara ta det lugnt, sånt kan man behöva då man är lite förkyld. =)
En kopp varm choklad låter inte fel heller. ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; haha du säger till mig sedan då?:D

2011-11-30 @ 19:27:50
URL: http://victoriabromann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0