Grattis Pappa

Idag har det varit pepparkaksbak med barnen, alltid lika roligt och få baka lite.
Min garntuss som jag gjort var borta, var väl något barn som tyckte den var fin och tog hem den kanske. ;P
Gjorde en ny iaf som jag hängde på en krok vid mitt fönster.

Var lite roligt, för satt och läste för några barn på morgonen då det kommer in en mamma till en pojke som kom precis då, så bah: Är det du som ritar så fint?
Jag bah: Va?
Hon bah: Ja men jag såg dem där fina menyerna du hade gjort då ni lekt mcdonalds, och du var ju jätte duktig och rita.
Vart lite chockad, liksom hade ju inte direkt ritat det finaste jag kunde, men hon började prata om det där med någon fröken, minns inte vem, och sen tyckte hon det var roligt att jag hittade på så mycket pysselaktiga grejer med dem. Men aa man får väl tacka för det då, roligt att någon gillar det man gör. :P HAHA

Slutade två idag, jätte skönt, så när jag kom hem så har jag städat lite och bytt sängkläder så nu ser det fint ut igen.
Håller på målar naglarna nu och lyssnar på musik, ska så fort naglarna torkat börja att fixa mig lite och pröva lite kläder inför kvällen, blir en kväll på kåren, lite party sådär. ;P

Och idag fyller min pappa år, så grattis till han. :)

Ha en supertrevli helg. =)

Kommentarer
Postat av: nita

Du får hälsa grattis till din pappa. (:



Det blir till att baka med "barnen" här också på lillajulafton. (barnen = sofie och sara) (:

2011-11-25 @ 17:49:09
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0