Fredagsmys?

Var på ett corepass förut och var faktiskt ganska roligt, hon som höll i det var ganska bra tyckte jag. :)
Tog cykeln och cyklade iväg till Willys och hadla lite godis och pringles inför kvällen, därefter for jag hem, duschade och lagade mat, så nu ikväll har jag tittat på idol åsådär, är jätte trött nu men känns så dumt att lägga sig redan på en fredag,men jag gör ju ändå inget speciellt och man kan ju alltid se på tv från sängen tills man somnar så kanske ska ta en dejt med mr.säng ;P

Ska försöka lägga upp lite mer bilder också, lovade ju att jag skulle lägga upp visst många bilder/ vecka, men kom en liten period nu då jag inte har haft tid till att fixa några bilder, men jag ska fixa det, så att det blir
lite roligare att läsa. :)

Aja Godnatt

Kommentarer
Postat av: nita

Du har iallafall inte haft en knäpp tjej som säger att bloggen suger för att man just den dagen inte lagt upp en bild. o: Snacka om irriterad jag blev. Haha!

Tycker att det är intressant att läsa din blogg fast du inte har bilder, man hinner ju inte alltid fota massor. (:

2011-11-20 @ 11:41:42
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0