Dagen

Idag var det dags för mig att göra en lek för barnen, och fick t,o,m in två lekar, och båda gick faktiskt ganska bra.
Det roliga var att senare på dagen så hade några barn börjat att leka en av lekarna själv, det är ju ett tecken på att dem gillade den. :)
Vi har lekt mcdonalds idag också, barn verkar gilla sådana restauranglekar, när jag har lekt med min kusin så har vi kunnat lekt pizzeria som blivit väldigt populärt efter det, och idag var det Mcdonalds.
Så jag fick sitta och rita menyerna i början, sedan började ju alla och ville ha egna menyer och få färglägga, och efter att ha ritat en hamburgare eller glass flera gånger så började man ju undra om det inte fanns någon kopiator, kan ju inte sitta och rita en alla menyer till alla barn.
Tillslut började jag rita en monsterburgare, var till en början ett skämt för en kycklingburgare, den teckningen var inte till för att säljas på Donken, slutade med att det blev ett slags monster, haha elak jag är, men vi sa sen att det var bara marsipan, så det var inga riktiga kycklingar. ;P


Min hand har blivit så fin, har fått som sår så är alldeles röd, inte så mysigt men det beror säkert på att man tvättar händerna mycket mer nu och sen kanske man inte få dem riktiga torra och går ut sen, fast har ju vantar men aja nått liknande beror det nog på skulle jag tro.


Juste! vi gjorde en djurpark idag, jag och två till, fint va? ;D
Vi byggde även till ett garage för de besökande av kappla, haha tur att fantasin finns. ;P


Är hungrig, men ingen ork till att laga mat och defenitivt inte då man tittar i fryden och hittar samma mat överallt, och såklart ska ju det vara mat som jag inte ör sugen på nu, suck, vad gör man då? xD
Sugen på att gå på affären och köpa något, men känns ju så fult för var ju på affärn förut och hämtade ut ett paket som innehöll mina rosa foppaskor som jag ska ha som inneskor. Men då visste ju inte jag att det bara skulle finnas tråkig mat hemma, men ändå.. drygt!

Tror det blir hemmaträning sedan, låter ganska skönt. =)




Kommentarer
Postat av: nita

Kände inte heller för något av det som fanns i min frys, nästan tomt. Ska ju handla på söndag. Tur att Jocke ville att vi skulle hem till honom. (:

2011-11-23 @ 17:34:11
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0