Jaru. xD

Vilken kväll det blev igår..

Förfest hos Nicklas, och innan vi väl kom dit då, ingenting hände utan alla satt och snackade på skype och jag höll på få något fel för jag var klar och ville åka, slutade med att vi fick plocka upp några på väg dit, för att vi skulle komma någon vart.
Men förfesten var blöt kan man säga, det spilldes här och där och tro att det var blött i hela nicklas rum och lite mer kanske, men det var rätt roligt ändå.
Kvällen fortsattes på Memento... ett tag.
Niklas var för full och började spy en massa och blev därför utslängd, någon timme senare råkar andra Nicklas gå in i någon människa så dem började tjaffsa och åkte därför också ut, Larsson följde efter eller något och efersom man inte fick någon stämpel dåligt nog så kom ju inte han in igen heller, så 3 av 5 utslängda, toppen!
Ja gansa less som man blev så var Simon och jag tvungen att gå ut till resten och försöka hitta något annat ställe. Precis då alla roliga folk man kände kommit till Memento.
In på marmaris som typ sög, kollade stads som var fullt, oscar med fetkön och avenyn som hade 20 års åldersgräns så där ute gick vi runt runt ett bra tag och halt var det, 1 efter 1 ramlade, inte av oss men andra så kommer jag då, stackars liten.. tre sekunder senare dra jag till med storvurpan och vad tro ni dem där säger då? Jo, ååh stackars liten..
Mina strumpbyxor var ju ganska förstörd efter den vurpan och mitt stackars ben blödde lite.
Tillslut hämtade jocke oss så vi åkte hem till Nicklas och hämtade mina grejer och vidare till donken en snabbis innan man kom hem.
Slog huvudet typ 4 gånger på en kväll, varav ena gången var Niklas fel, jadu vet inte hur man lyckas med det.
Men ont i huvudet hade man på slutet iaf, men det berodde nog på att jag slutat dricka då. ;P

Lite konstig kväll men så kan det bli ibland. ;P

Nog om igår, idag blir det väl ganska lungt, blir lilla julafton med lite släkt senare, blir nog roligt. ;P
Lär nog skriva mer senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0