Ute på vift

Hejhej! :)

Vaknade runt 10 ungefär och slog på tv en stund innan jag klev upp och gjorde i ordning lite fika.
Tog en dusch och gjorde mig i ordning för att gå ut och utforska området lite.
Började med att gå in i den sk Boulognerskogen, för trodde man kunde gena där för att komma till skolan, men tydligen inte, men däremot verkar många folk promenera,springa och sånt där, för det var ju långa stigar och ett ganska fint område, så vet ju vart man ska gå när man vill ut och röra på sig iaf.

Men märkte att det gick inte gena där så blev en lång väg att gå innan man väl kommit ut på storvägen igen, tror jag gick runt minst en timme så när jag kom hem igen var man helt slut och hungrig,så gjorde ordning lite Chicken nuggets, som egentligen var planerad att bli min middag, men få väl hitta på något annat dådå. xD

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, så tråkigt att bara sitta inne på dagen,och stan lär ju säkert stänga snart så dit kanske man inte heller kan gå. Ifs kan man ju gå och titta lite åt det hållet endå och se om man hittar något roligt, men jag vet inte.

Ni få gärna slå en signal eller något om ni vill vara social med mig. :) 076-8249977

En karta över skolområdet, det är stort!! kommer typ gå vilse innan man lärt sig hitta till allt. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0