Välkommen till min nya blogg! ;D

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2828659/wwwstuderamedmerabloggse?claim=anzkds22wj2">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Nu startar jag upp min nya blogg genom att jag tjuvstarta lite smått nu, ska ju egentligen börja skriva här imorgon, men har försökt fixa så att bloggen går ihop med Facebook, och mina inlägg kommer upp där.
Får hoppas det funkar, för fattar typ inte riktigt hur man ska göra. :O

Flyttbilen är packad, och mitt rum är inte lika stökigt längre, mer rymligt att gå där nu då alla kartonger, säckar m,m är borta.
Flyttbilen blev så gott som proppad, och endå skulle pappa tränga in cykeln. xD

Just nu känns det inget speciellt alls, har inte riktigt fattat att det är imorn jag flyttar så jag lär väl inse det imorgon när jag väl är där, eller då mamma och pappa åkt hem och jag helt plötsligt har en lägenhet för mig själv. :)

Men nu ska jag snart slå på en film och ta min sista natt på ett bra tag i min säng här hemma.
Men innan jag slutar skriva måste jag tacka min vän Moa som hjälpt mig med bloggdesignen. <3 =D

Återkommer med några spännande inlägg imorgon, lite bilder och annat skoj.
GODNATT! =)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja nog blev bussen full nog, man kan ju undra hur allt ska få plats i din lilla lägenhet men det ska väl lösa sig..



Ja det kommer att bli tomt här hemma hos oss men vi får hoppas att det kommer att gå bra för dig där nere med studierna..



Kram Mamma. <3

2011-08-18 @ 22:44:28
Postat av: nita

FAN! Kommer ju sakna dig! ): Saknar dig redan ju. ):

Bloggen blev riktigt snygg. (:

2011-08-19 @ 13:38:17
URL: http://timetostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0