Godmorgon

Hur skriver man om det inte är en God morgon då?
För min morgon känns inte alls bra, och klockan är 08:30 ungefär och jag skulle vilja sova, men jag kan inte för att mina ägodelar är borta.
Efter gårdagens kväll försvann bl.a. min älskade ägodel vid namn : mobilen, och en lite mindre älskad ägodel men ändå väldigt viktig, min cykelnyckel.


Fattar inte hur och när den kan ha försvunnit för hade den hemma hos Emelie, för pratade i telen en snabbis innan vi skulle gå ut, sen sa jag åt Anna att hålla i min mobil en snabbis medans jag gjorde något, och då hade hon ju tagit ut den åt mig, men sen vart tog den vägen då?
Kan den farit ut på sidan då jag skulle lägga den i väskan?
Eller tappade jag den då jag skulle låsa upp cykeln kanske? eller t,o,m efter vägen då jag cyklade dit vi skulle?

Sedan då jag skulle cykla hem så var även min cykelnyckel borta och ha vänt upp och ned på båda väskorna jag hade på mig. Så fick lämna cykeln och gå hem, och som tur var så hade jag iaf sällskap till porten, så jag slapp gå ensam genom Boulognerskogen.

Emelie skulle iaf kolla på hennes område idag, och telen var på under hela kvällen och om någon hittat den för att dom tänkte sno den så borde dom stängt av telen och om det är någon snäll människa som hittat den så borde dom svarat och sagt typ : ja den finns här typ..

Känns riktigt tomt utan mobilen, jag kan ju inte nå någon och ingen kan nå mig.
Känns mer ensamt och jag vet ju hur mycket jag behöver min mobil, t.ex utan den så har jag INGEN väskarklocka tills imorgon då jag ska på skolan.
Jag hoppas verkligen att jag hitta den, nyckeln känns inte lika viktig endå, fast jag vet att jag behöver min cykel också men i min mobil finns ALLT, det finns det inte i en nyckel. :(

Och känns som man inte kommer kunna göra något idag, liksom jag har ju knapt någon koll på tiden utan mobilen, så kul och gå på t.ex stan dådå.

Lär ta ett par timmar innan jag få höra något från någon, för alla sover väl.

FAN, vad ha jag för otur egentligen.


Kommentarer
Postat av: nita

Men gud! Hoppas ni hittar mobilen! o: Och cykelnyckeln också för den delen, men mobilen är ju lite viktigare. o:

Du kanske ska gå på stan och köpa en väckarklocka? Så du vet att du kommer upp i tid imorgon. o:

2011-08-28 @ 11:16:47
URL: http://timetostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0