Fyfan vad underbart

Efter att ha letat efter min lilla bebis(mobilen) hela dagen och ringt hundra gånger så svarar äntligen en människa tillslut som hade tagit rätt på telen och t,o,m satt den på laddning, inte konstigt att den var på hela tiden, jag tyckte väl jag åh att det var lite konstigt att batteriet kunde hålla så pass länge. :o
Väldigt snällt måste jag säga, så skyndade mig att fara och hämta den, så nu är jag glad igen och det känns jätte bra. :)

Mobilen hade varit blöt eftersom det regnat men den verkar ju funka iaf, så det är ju bra.

Tack snälla Nils Åke som hittade min kära ägodel och tog hand om den, han förtjänar en belöning av något slag, få skicka dit något även fast dom inte ville ha något för det tycker jag att han är värd. :o

Mamma och pappa hade ju fixat en vanligt simkort till mig så jag kunde använda min gamla mobil, men från och med nu så ska den få bli min partymobil, så kommer ha ett annat nummer då det är fest på G,lika bra ni lägger in det nu satt om det inte gå att nå mig på mitt vanliga nummer så kan ni prova : 070-6126629.

Tro jag måste gå och köpa en trisslott eftersom jag hade så otroligt tur nu, kanske vinner en storvinst. ;D

Tro vad man ska hitta på ikväll nudå, kanske man ska lägga sig tidigt eftersom man inte fått sovit så mycket nu, och är ju skola imorgon, tro vad man ska ha på sig dådå eftersom det tydligen är skolfoto. Hade ju planer att gå på stan och köpa någon ny tröja eller något att ha på mig, men mina planer förstördes ju lite då man fick leta grejer hela dagen.
Hittar säkert något najs att ha på mig.

Juste måste beställa några droppar till håret ganska ongående innan man blir tokig..
Men men tack snälla mamma och pappa som tog er tid att åka enda hit för att hjälpa mig att leta och fixa lite idag. :)<3


Kommentarer
Postat av: marlene

Ja vad gör man inte som förälder. Skönt att den kom till rätta. Jag fixar lite blombud i morgon till han som hittade mobilen. Ha en trevlig vecka i skolan nu. Kram mamma

2011-08-28 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0