Bilder!

Tänkte bjuda på lite bilder på lägenheten, dock lite dåliga eftersom ljuset var lite kasst, sedan kan jag inte redigera dom heller för ha för tillfället inget fungerande Ps, men tror inte att ni bryr er så mycket om kvaliteten utan mer om hur det ser ut i lägenheten. ;P

FÖRE!


EFTER!

Hihi visst ha jag gulligt duschdraperi och badrumsmatta? ;D Kände att jag behövde ta bild på dem också så ni fick se. ;D

Jag själv tycker iaf att vi fick ihop det ganska bra här inne och att det blev fint. :)
Vad tycker ni, blev det bra eller? :)
Fattas väl lite hyllor och sånt så att jag kan få bort lite småsaker jag inte ha en aning om vart jag ska he just nu, men det får jag väl förmodligen fixat tills nästa helg då mamma och pappa kommer ner över dagen och hjälper mig med lite mer fix. :P

Idag har vi varit runt på lite olika affärer som t.ex: Dollar, Lidl åså, ni vet sånna här billiga ställen som är bra. ;P
Tog även en lunch på donken, så nu behöver jag inte ha sån mat på ett bra tag kan jag lova. xD
Men eftersom regnet bara öser ner här idag så blev det ingen promenad för att hitta vägen till skolan, så det får bli imorgon istället. :)

Nu är jag iaf helt ensam i lägenheten och ligger i soffan och tar det lugnt bara. :)
Har precis tänt lite ljus så det ska bli lite mysigt här inne, och funderar på att göra någon mat snart.
Känns redan jobbigt att laga mat fast jag inte ens börjat med det, sjukt illa.

Ikväll blir det nog myskväll med någon film och något gott och tjockt. <3 :) hehe.

Ha en bra dag mina vänner. =)

Kommentarer
Postat av: Pierre Hammarström

Skoj Elin, grattis med flytten och llycka till i skolan!

2011-08-20 @ 18:15:17
URL: http://pierrehammarstrom.blogg.se/
Postat av: nita

Riktigt mysigt blev det. Va ju en fin lägenhet. (: Lite avis på att du har riktigt kök och inte jag. o:

2011-08-20 @ 19:20:39
URL: http://timetostop.blogg.se/
Postat av: corneee

blev jätte bra elin! :)))

2011-08-21 @ 11:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0