lördaaaaag

Foto: IMG_0627
Tunntömning förra fredagen vilket var en grymt rolig men svettig kväll med trevligt folk. Det var super varmt ute, även inne för den delen så det blev typ svettpölar på stolarna efter där vi suttit och vi gjorde t,o,m en svettdans till en norrländsk låt. xD Var typ bakis hela dagen efter och då var det varmaste dagen, typ 35 grader ute och 28 inne, jag typ smällte bort och låg illamående på en strand ett tag med Elin och Robin. Saknar den värmen dock för nu är det bara massa regn och regn.. tycker moderjord kan ta och sluta grina nu, va äre här!!!
 
Vad har mer hänt? Jo jag har avklarat min sista praktik, kollat på baseballmatch för första gången i mitt liv, kollat på lägenheter då det ska flyttas väldigt snart. ;) Jag har varit lite slö med plugget men nu är det plugg som gäller varje dag fram till lovet typ, suck!!
Var medlemsdag med PIG i onsdags, grillning, massa lekar och lite fylla så det var super kul också, en del åt ju t,om en servett satt ni kan ju tänka er att kvällen var lite knas. xD
 
 Igår satt jag på skolan och pluggade med folk innan det blev fredagsmys med Elin och Robin. =) En riktig tjockiskväll med pizza(hittat glutenfri, wohooo), godis och chips å dip.. Jag typ rullade hem. ;P Vi hann med både barnprogram, Hajporr- så nu vet vi hur hajar para sig åsånt om de nu ska vara bra och veta. ;), vi spelade NHL och förlorade något stort, vi va inte så bra med andra ord. Vi såg också på massa film så de var en supermysig kväll, mindre mys och gå hem i regnet bara, blev typ as blöt. :O

Ne nu ska jag försöka plugga några timmar innan det blir fest och brännboll med PIG och VOX :) Hoppas ni får en super bra helg för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0