=)

men vad äre med mig och bloggandet nu, får se om det blir ändrig efter praktiken och till sommaren. 
Har hunnit gått ett tag sedan jag skrev sist.. IGEN.. och mycket har hänt som vanligt.
Har haft en superbra helg tillsammans med Emma, vi hade Harry Potter maraton, kika lite på stan, tjockade, kollade crousingen, snackade massa skit och annat skoj. :)
Har också haft en helg tillsammans med mamma och pappa som också har varit mysig och bra. Och vädret denna helg har vatit toppen så har haft två mysiga middagar utomhus i Boulognern. Grillning och minigolf med mamma och pappa, kom dock sist på golfen för jag var halft värdelös men det var mysigt ändå och thaimat med Ingela också ute i Boulogner i det fina vädret, super mysigt. :) 
 
Nu är det sista veckan av min praktik vilket kommer kännas både skönt och tråkigt.. Veckan kommer bl.a. innehålla vårruset som jag är sjukt otränad inför, lite plugg, tunntömning och lite mys också, blir säkert en bra vecka!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0