KLANT!

Måndag igen och jag hade hoppats på att få gå på tb-träning idag men då man är klantig nog att glömma bort uppgifter så får man plugga gärnet istället. Hur kan man glömma bort en uppgift? Själva grejen är att jag ska ha skrivit en självutvärdering på ca 3 sidor till ett trepartsamtal mellan mig, min llu och en lärare från skolan som kommer att vara imorgon på förskolan och den självutvärderingen ska vi utgå ifrån så den ska ha legat inne på Blackboard senast två dagar innan samtalet, vilket var igår och jag kom på sent igår kväll att jag helt hade glömt bort det. Jag visste att jag hade samtal första april, v. 14 men det kändes på något sätt som att de var längre bort men poff så var man där och nu får man skämmas imorgon för att man varit sen med inlämningen.. Aja har tagit mitt helgsgodis jag hade kvar som plugghjälp åt skrivit gärnet så nu är den inskickad och klar så är det bara hoppas på att det går bra imorgon också, ska ju göra någon aktivitet som läraren ska titta på också, vad är jag väl lite osäker på men jag ska klura fram någonting snabbt.
 
KLANTARSLEELIN!!! :/ tycker inte om att vara sen med saker, och brukar aldrig vara de så känns som man kommer få klagomål imorgon nu men men.. håll tummarna för mig att det går bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0