myshelg

Då var helgen över igen då och jag har haft en super mysig helg med mamma och pappa.
Det har blivit både storhandling, en sväng på stan, buffé och massa mys framför tv/film med lite gotta så det har varit trevligt. Har fått hit lite trevliga saker som gjorde det fint och hemtrevligt här. Fick en fruktskål av mormor så nu kan jag äntligen köpa mycket frukt och fylla det i något. <3 Fick dessutom en vas och fina tulpaner av mamma så det tacka man också för. <3 Plus en alla hjärtansdag present som var ett plättjärn så nu kan man steka lite plättisar nåndag om man vill det också, fick ju en bra kniv av mormor till det också.
Gud nu låter de som att jag fått hur mycket som hellst.. :O men jag tycker iaf att det blev jätte fint med skålen och blommorna, blev lite vårigt med fina färger. :)
Dock dog min fina ljuslykta som stog på bordet på bilden, krasch ner i golvet och de var en present jag fått i studentpresent så de kändes jätte tråkigt.. :( men men..
 
Bjussade mamma och pappa på lite ost och skinkpaj innan de for, recept finns Här och är av en nyttigare variant, gott och enkelt, och inte nog med det så fick man över till lunch imorgon också, mums. ;P
 
Imorgon är det dags för första dagen av vfun..  Mån- ons sen kör vi tenta tors och fre så får försöka hinna plugga lite också denna vecka även om jag lär va dötrött på kvällarna efter hela dagar i förskolan men de få så lov och gå. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja tyvärr så råkade den åka ner i golvet och gå sönder, men det kommer en ny snart dock inte samma färg då det inte fanns. Hopppas att det blir lika fin på bordet. Kram

Svar: De blev det<3 tack bästa du 💗
Elin Andersson

2014-03-03 @ 15:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0