midsommarhelgen

 
I torsdags satte jag mig på tåget tillbaka till gävle för att träffa denna fina kille!;D han kom t,o,m och mötte mig på tågstationen, inte varje gång man få det välkomnandet av att någon står och möter upp än på ststionen, gullig han :D 
Så i torsdags tog vi en fika på waynes, fixade massa mat och alkohol inför midsommar och bara tog det lungt typ.
 
Midsommmarafton var riktigt mysig tycker jag, mysig middag på balkongen sedan kom malin och festade med oss så då blev det efterrätt, msssa alkohol,  spel och hångel med grisen hahah. Dock blev det inte riktigt som tänkt mot slutet då vi skulle ut på krogen men var i inte riktigt sugen på interpool som va den ända öppna krogen men men hade en super bra kväll iaf ja. 
 
Igår blev det riktigt slött, bakishäng på ballen med malin och jesper vilket innebar svulla pizza och halvt dö typ. XD jag och jesper låg seriöst i soffan och halvsov hela resten av dagen/kvällen, vi va så trött hahaha!
 
Idag är jag lite piggare,  Har typ varit hem till mig och hämtat post som jag tänkte ta med till Timrå,  fick gå i världens ösregn.. när ska värmen komma, när ska man slippa sitta ute med filt?? 
Det ha typ regna här hela dagen men nu är det helt okej väder,  det regnar iaf inte så sitter ute på jespers balkong med filt och ha nyss tryckt i mig fruktsallad och glsss i väntan på att han ska komma hem från jobbet men nu är han här så ska väl vara lite social,  ha ju trots allt bara en dag på mig innan jag åker tillbaka till Timrå så ha det super ni som orka läsa min inte så engagerade blogg. XD
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0