Det här har hänt

1 vecka har gått sedan jag for till Timrå, men ska jag vara ärlig så känns det som jag har varit här mycket längre.
Det som hunnit hända är att min broder har tagit studenten så det var fullt firande med det på torsdagen och även lite på fredagen också. Nu är han stor han också.. eller?? ;) Roligast var då han skulle läsa upp kort som tillhörde paketen och det stog: HURRA HURRA HURRA! Han läste i samma form som HURRU fast med ett a på slutet. x'D HAHAH. 
På lördagen var det kalasande hela dagen, först 18-års firande för Victoria där det bjöds på en hel buffé med kakor, sjukt mycket hade det bakat och anpassat för olika sorters allergier och sjukdomar så de hade verkligen lagt ner tid på det där kalaset. :D Fick med mig några byttor hem också, inte alla gånger man får med sig kakor hem från ett kalas, eller att man faktiskt ens kan äta något på kalaset. 
Han typ bara hem från det där kalaset och fixa håret lite så kom Mange och hämtade mig för att åka på lite annat partaj hos Acke. Väldigt najs att de bjöd på både mat och cider/öl* 3/person till folket trots att vi var ganska många. :D Blev inte så sen kväll för mig vilket var ganska skönt på sätt och vis då man slapp vara bakis på söndagen och man kunde åka och investera sig en cykel. En dyr jävel också men fin är den kanske kommer upp någon bild på den senare. ;P
testade min nya cykel på måndagen och det var as jobbigt i motvind och nästan bara uppförs i 2 mil. men cykeln var najs och funkade super så det var skönt ändå. 
På kvällen blev det lite häng hemma hos Anna och Kim med lite folk där det blev både film, spel och lite onyttigt gotta. Gillar att Rocco sa att jag kommer förlora på spelet så vann jag nästan liksom, förlora på 1 poäng så kom tvåa, vilken plats kom du på Rocco?? ;D HAHA.. Det var en trevlig kväll iaf. :)
 
Igår var jag på Birsta med mormor, hon bjuppade på lunch, snäll hon!!<3 Jag kom hem med en somrig och fin tröja och massa havremjölk. xD fin blandning!
Vill dock dit igen.. behöver jeans!!! typ nu!!
På kvällen blev det bilbingo med mormor, mamma och Jessica, utan vinst för oss alla tråkigt nog. Jag var dock väldigt nära, 1 ifrån och tro på fan att numret jag skulle ha kom direkt efter bingon.. alltså skulle jag fått bingo om det sagt ett nummer till.. åh vad sur man blev. :P
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Vill hellst ha torsdag nu!!! Längtar och kommer vara som ett litet barn på julafton imorn- glad och förväntansfull. :D Hoppas solen kan titta förbi också, vill ha riktig sommar nu, den där sommarvärmen som var på besök i maj, den tar jag gärna tillbaka.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0