Söndagsmys

Tråkigare helg får man faktiskt leta länge efter men tacka vet jag att söndagen kom, vem fan längtar till söndagar? Kan ju inte påstå att det är ofta man gör det men har man haft otroligt tråkigt två dagar på raken  så kan man inte annat än att längta till söndagen om man vet att det kommer att hända något roligare då. :)
Klev upp vid 9-halv 10 någongång för tänkte att då har jag god tid på mig att duscha, äta och fixa mig men vet inte alls vart tiden tog vägen, va jag la tiden på ens med tanke på att runt 12 fick jag halft panik för att jag skulle vara nere på stan halv 1 och hade inte ätit lunch än.. fick slänga i mig maten vilket inte är någon höjdare, min mage tyckte nog att jag var lite elak då men men tur jag inte alltid måste kasta i mig det jag äter. Hann inte ens fixa håret så ja vart tog tiden vägen?
Drog iaf ner på stan och mötte upp Elin, skulle inte handla något men lyckades iaf komma hem med några grejer.. typiskt de där då man inte har så mycket pengar men bl.a. så tyckte min plånbok att han va tvungen och spotta ur sig lite pengar för ett fint doftljus! Sällan jag och ljus, love it<3 Det ställde jag så fint inne på toan så nu ska de lukta kokos och bli lite mys där inne också. :D Älska kokos och älska ljus kan ju inte bli så mycket bättre kombination. :D
Nu är jag iallfall hemma igen efter en trevlig dag med Elin och väntar in Ingela för en trevlig kväll med henne. 
Thaimat, bingolottomys och grönsaker och dip är det som står på schemat. Sedan sover hon här så då får man sällis till skolan imorn också, as najs ju!! 
 
Jag hoppas på vinst ikväll för våran del och att ni andra får en trevlig söndag också.
 kramis<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0