skituppgifter..

jag skulle kunna betala någon för att göra mina sista uppgifter klar åt mig, seriöst är så less på att sitta och stirra in i böckerna men inte komma någon vart alls. Jag hittar inte det jag söker, hittar jag något så passar det inte.. få nått bryt, jag orkar inte mer och vill bara bli klar med skiten, de bli liksom inte roligt längre när man stirrat in sig i samma böcker i en månad nu, jag vill gå vidare till nästa nu och hade ju velat varit ledig lite nu min sista vecka i Timrå men tyvärr så kommer jag nog få stirra mig blind i böckerna om inget under ska ske i helgen så jag blir klar men känns för tillfället helt hopplöst.
Så ska man försöka kombinera plugget med träning också och samtidigt få ut så mycket som möjligt av plugget under dagen, men jag måste ju träna men hur fan ska man hinna?? Få kanske köra korta men intensiva träningspass tills jag är klar så att jag inte tar bort allt för mycket av tiden.
Dumma plugg som inte vill bli klart, dumma dumma!!!
 
Ja då vet ni min syssla för kvällen, jag ska stirra mig blind i böckerna och hoppas att jag kan hitta nånting denna gång!!! Vore ju underbart och kunna komma igång någongång så håll tummarna hårt för mig att jag hittar något bra snart och kan börja skriva ihop något vettigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0