nyår

Idag är jag allt annat än pigg, alkoholen har satt sina spår! 
Låg i sängen och kände mig typ döende till halv 4 ungefär innan jag kom upp och  kunde få i mig lite mat och ta mig in i duschen. Känner mig som en zombie och kämpar mig för att hålla mig vaken typ men skulle ju vilja se stig helmer filmen som gå 9 men få se om man orka de asså..
 
Hade iaf en trevlig nyår, linnea kom till mig först och pratade lite innan vi fixade oss och drog till calle på middag med lite folk. :) senare blev det vidare till tobbe för  mer party :) 
Den ena va fullare än den andra men ja eftersom man må piss idag så är det väl ett tecken på att man hade roligt igår. ;p tack alla som va med och gjorde ett bra slut på året ♡ nu hoppas jag att 2014 bli ett bra år:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0