Im back

Nu är jag tillbaka i min lägenhet, min mysiga, fina lägenhet! Det blev så fint och hemtrevligt när jag fixade till det med lite nya inredningsprylar. :) 
T.ex har det kommit upp en ny klocka som jag fick i julklapp och en jätte fin smyckeshängare som jag fick av Nita i en sen födelsedagspresent. :D 
Ljusälskare som jag är så har jag såklart pyntat med lite fler ljus och bl.a. så har det kommit in ljusstakar här också vilket jag tycker blev jätte fint och mysigt. Så nu är julen bortplockad men min lägenhet är lika mysig för det. :D
 
Packningen ner igår var enorm, såg ut som jag skulle flytta på nytt ungefär och så känns det efter varje jul/sommar så jag förstår egentligen inte att jag får plats. xD Men jag är glad att jag fick skjuts ner iallfall för det hade aldrig gått att tagit all packningen på tåget. :) 
Idag sa jag hejdå till mamma och pappa, men inte på ett allt för långt tag iallfall då jag har skidskola att ta hand om i slutet av månaden, så då kommer jag hem en liten sväng igen. :)
 
Nu ska jag snart gå och göra ordning lite te och yogurt så jag slipper somna hungrig inatt ;) HAHA.
Hoppas ni har haft en bra helg för det har jag! :)
kramis♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0