Tbx till Gävle

 
Då var skidskolan över för i år, både skönt men också väldigt tråkigt. 
Skönt på sättet att man kan göra saker på helgerna, vilket man inte kunnat då man ska upp tidigt och man kan få sova lite längre på morgonen. Men de gick så fort, kommer sakna mitt lilla gäng och mina superbra hjälpledare.  Men igår fick de iaf hamburgare och diplom så tror många barn kände sig nöjda så nu får jag hoppas att föräldrarna åker mycket med barnen så de fortsätter att utvecklas. :)
 
Nu är jag iaf tillbaka i Gävle, på ett ganska långt tag denna gång, jag vet faktikt inte när jag åker till Timrå nästa gång då jag kommer att ha långpraktik nu, men alla är såklart välkomna att komma neröver och hälsa på istället om nån känner för det. :) 
Annars så kan jag säga att vädret är sjukt deprimerande här i Gävle, jag kom från ett ställe där det snöat hela helgen, där man kunnat åka skidor och bygga snögubbar till ett ställe som knapt ha något snö kvar och är mest blött och lerigt, vårväder med andra ord. JAG VILL INTE HA VÅR NU!!!! det ha knapt varit vinter än då snön va så seg så kommer man hit där det är lerigt och skit redan, de är förtusan februari, snön ska inte börja töa förän i april, hur ska jag kunna klara mig här?? :o Hoppas det kommer mer snö men det lär ju inte.. :( Drog in en hel drös med lera i lägenheten med resväskan så nu måste man städa också tack vare äckelvädret. :o
 
Men men nu ha jag både packat ur resväskan och hunnit kört lite zumba så nu blir det lugnt framför os på tvn tills jag ska lägga mig. 
Hoppas ni haft en bra början på veckan, kramis :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0