helgmys :)

Godmorgon! 
Trots lördag så var jag uppe ganska tidigt idag också och körde ett yogapass, inte någon träningsform jag brukar göra ofta men ibland kan det vara skönt och nyttigt och låta kroppen få slappna av lite. 
Det var väldigt skönt faktiskt, dock mindre skönt och gå hem sen då det blåser rätt mycket här idag, kallt blåser der också.. :o
 
Hade en jätte trevligt och mysig kväll med Julia igår, den gick lite i barndomens tema skulle man kunna säga. :)  Nostalgifilmer i form av Pippi Långstrump och Glass med banan, maränger och kolasås!! :D 
Ursh man åt så man mådde illa efteråt men det var gott och mysigt iaf. :D
Idag är det en ny dag och nya roliga planer som kommer hända. Ikväll blir det nämligen tjejmys med Emma och Ingela hemma hos Emma där det kommer bli lite taccos, spel, surr och annat skoj. Kommer nog bli jätte trevligt, så jag hoppas tiden går fort till kl 5 då vi ska mötas på willys. :D
 
Nu ska jag ta och diska bort högen som vi samlade på oss igår kväll, fixa till mig lite sedan får jag se vad jag hinner och orkar göra. :) 

Hoppas ni får en superbra lördag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0