halva klart

Slängde in lite kökstök mitt i städningen också, bakning 1 av 2 och denna blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Kokostoppar.. hade för lite kokos och orkade inte springa på affären så formen blev ju inte riktigt så fin som jag förväntat mig mende smakade iaf bra så man får väl nöja sig med det då. 
Typ första gången jag misslyckats med bakning så jag är lite besviken men men ska baka morotsbröd snart också så förhoppningsvis blir de bättre. :)
 
Såhär ser min planering ut nu efter halva dagen ungefär. Har tillkommit en övrigtkategori då jag bestämde mig för att föra in lite bakning idag också. :) Borde va en halv bock där egentligen då ena bakningen är klar men den bockas då jag bakat brödet. 
 
Så nu är jag nyss hemkommen från gymmet så nu ska jag börja med brödbakning, sedan dammsugning och matlagning.. fan insåg att jag kommer inte hinna så mycket plugg idag ändå, men litegrann hinner jag nog tills mamma och pappa kommer. :)

Aja bara fortsätta.. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0