så kan de gå :P

Halloj! :)
Blev visst en långvisit i Timrå, var ju tänkt att jag bara skulle hem över helgen då jag fyllde år och sedan tillbaka igen på måndagen. Men då jag inte kände mig så pigg så valde jag att stanna och tänkte att jag åker tillbaka på fredag så jag kan vara med på helgens planer men så blev det ju icke heller. :P
ALLA tåg var fullsatt och ersatt av buss(därav mindre platser), lördagar och söndagar går det aldrig tåg(bara dyra) så jag blev kvar här i Timrå vilket är både skönt och tråkigt på samma gång. Tråkigt att missa mina planer i Gävle men skönt att få vara hemma med familjen och vila upp sig lite då man inte mår helt 100 och låta pencelinet få verka lite mer. :) Synd också på mina kylskåpsgrejer som troligtvis är förstörd nu. =(
 
Idag/ snart ska jag åka en sväng på Stadium och se om de har fått in något nytt och roligt där. :)
Måste ju få komma ut lite tycker ja, annars bli man ju tokig.. :o
Vad händer för er gott folk idag? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0