Texmex

Igår blev det på med sombrerohatten, ta en shott tequila och åka iväg till Mexiko en sväng då BARacken hade texmex-sittning. :) 
Började med lite föris hemma hos mig med två snygga brudar innan vi drog iväg på sittningen där det var god mat och efterätt så att man nästan rullade ut därifrån. ;P 
Efter sittningen så dog stämningen ut lite tråkigt nog men själva sittningen var väldigt rolig så det var en trevlig kväll ändå. :)
Cyklade som en dåre hem genom skogen och blev förvånad att det var ett äldre par som va ute och promenerade sådär sent på natten.. :O Aja trampade så fort jag kunde då man inte ska gå/cykla genom den skogen ensam vilket man kanske inte skulle gjort egentligen då man fortfarande är sjuk och har problem med andingen. Vågade inte ta nå astmaspray heller då jag inte vet om det är bra eller inte då man druckit alkohol men det gick rätt bra ändå, behövde bara lägga mig i sängen så däckade jag på en gång typ. HAHA!!
 
Idag däremot är jag lite trött och seg så blir en lugn dag och även kväll skulle jag tro. :) 
Om någon har nå bra filmtips så tipsa gärna om det. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0