N0ll ork..

Vart är min energi idag? Jag känner mig typ orklös och det känns jobbigt att bara andas, bara att vara liksom..
Idag är det en sådan dag jag skulle behöva massa godis(socker) eller något som ger lite energikick sådär..
Men just nu är jag riktigt pank på kontot så har typ inte ens pengar till att fixa sallad till maten.. :o
Att äta bara proteiner, typ kött åså de dagar då man är inställd på de och har den viljan, de är en sak men att inte alls vara sugen på att äta så och endå behöva göra det, de är inte alls lika roligt, bli ju inte alls så gott då..
Har fått lånat massa pengar från sparkontot för att fixa saker jag behöver och kunna göra lite saker men vill ju inte behöva låna massa i onödan då jag vet att jag kommer behöva göra de för att fixa lite saker inför helgen..
Vill ju inte att alla mina Londonpengar ska försvinna direkt. ;P hehe
Men men man få ta vad man ha och tömma frysen ungefär.. :P
 
Har iallfall tagit lite ork till att plugga idag, fram till lunch iallfall sen dog den orken ut.. Men jag kom iallfall en bit på vägen och förtjänade en promenad i fina boulognerskogen.
Blev dock ännu tröttare efteråt så tror skogen sög upp de resterande krafter min kropp hade kvar för nu sitter jag här bänkad i soffan och gör typ ingenting.. :o Jobbigt och titta på tvn, jobbigt att kolla på datorn ungefär.. tråkigt och för tidigt att lägga sig och sova typ.. Hopas verkligen att kroppen känner sig piggare imorn.
 
Övriga nyheter så fick man veta resultat på mördartentan igår, en ganska taskig redovisning av de då de gjort allt offentligt, så alla kunde se vilka som va godkänd och inte. HELA personnumret stog ute också, sånt som inte ska visas. :o
Ja tråkigt nog så är jag fortfarande inte godkänd och blir så irriterad på fanskapet för hon bedömmer oss alla så olika.. vi kan ha svarat ungefär likadant, ha samma innehåll men tamifan så kan ena bli godkänd och andra inte. Sedan kunde de ha svarat till vissa bah: Ja du svarar ju inte fullt ut på frågan men okej då.. för den här gången ungefär.. Varför inte vara snäll mot alla dådå efter sjuttioelfte gången som det känns som nu.
Långt ifrån peppad att ta mig in i denna tenta igen, känns jobbigt men man måste ju. 
Om det inte hade påverkat betyget och allt så hade jag gärna sagt till läraren precis vad jag tycker om henne, men det skulle bara göra det värre i detta fall och man kan typ inte ens öppna munnen och fråga en fråga utan att man bli dumförklarad så det är bara att bita ihop. NU SKA JAG FAN KLARA DET!!!!
Studentombudet har blivit indragen och ska ta reda på hur det kan ha blivit så här och hoppas de skäller jävligt mycket på lärarna och speciellt på Sara.. URSH!!
 
Jag tyckte jag hade svarat bra och jag ha gjort så gott jag kunnat så vette fan hur jag ska kunna göra det bättre IGEN!! Ni anar inte vad jag ska fira då jag äntligen klarat skiten. Är nog fan värd de mesta då tycker ja!!
 
Men men ha inte så mycket mer att komma med idag faktiskt så hejsvejs: :)

Kommentarer
Postat av: erika

Den här gången klarar du det! Plugga hur mycket som helst och visa för den dumma läraren att du kan! Kom igen nu vännen! :D

Svar: Tack för stödet fina du<3 =) Ja nu jävlar ska jag klara de, och om inte så vet jag inte vad jag gör!!! ;o
Elin Andersson

2013-10-23 @ 23:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0