fullproppad helg!

 
 
I helgen har jag verkligen sett ut på lite olika sett.. I fredags var det tacksittning med sporttema.
Jag valde att komma i snowboardstilen, kan ju inte bli så mycket skönare partyplagg än stora, pösiga kläder. ;D
Började med lite föris hemma hos mig med Elin, Ingela och Madde, lite spel, snacks och en massa surr. ;P Kvällen fortsattes sedan på Barren med Taccos och ännu fler fina, trevliga människor. :D
Även chokladpuddingskrig blev det, pedagoger få vara lite barnsliga. ;P HAHA Men man kände sig inte så fräsch efteråt så gör nog inte om det.
 
I lördags blev det upp och hoppa och iväg till tåget som skulle ta mig till nästa fest i Timrå. 
Lite krångligt sådär men det funkade.. Fick fixa mig på tåget, satt där som ett fån och målade naglarna och försökte locka håret. Kände mig lite som en fjortis men de fanns värre på tåget och de var säkerligen över 60 år. xD De satt med sånna här hårrullar i håret, kammade hårförlängningar och hade med sig stora speglar som de sminkade sig i.. Man ska inte alltid säga orden " dagens ungdomar", titta bara på tanterna, en del är så mycket värre. xD
Mathias kom iallfall och hämtade mig på tågstationen och skjutsade mig direkt till Ella där det var 20-års fest med barnkalastema. :D
Så då ändrade jag stilen till såhär.. ;P HAHA 
Det var först vip-middag för några tjejer där det bjöds på paj och sallad, men eftersom jag är ett sånt här jobbigt litet kalasbarn så fick jag kycklingsallad istället, men det var jätte gott!! :D
Det blev lite fiskedamm där jag fiskade upp en cider, inte helt fel. ;P 
Jag hade iaf väldigt roligt på festen, träffade massa fina vänner som man ha saknat och blev massa roliga lekar och kanske lite väl mycket alkohol också. ;P 
Var inte så pigg igår.. blir sällan bakis men igår lyckades jag så preparedade mig med taccos, cola och resorb när jag kom hem för att få bort illamåendet. xD
Hade fyllefrossa så inni norden, satt med en långärmad tröja, en hoodtröja och filt och frös ändå, försökte värma händerna under datorn och jaa.. xD HAHHA 
Lite blåmärken här och där men de få de vara värt för en rolig fest och en rolig helg. :)
 
Smilla bakar glutenfritt : favoritrecept och smarta tips
Fick denna bok av mamma när jag kom hem, så kunde iaf trösta min bakisdag med lite receptläsning och godis, inte helt fel. :) Tack :D<3
 
 
Nu väntas en kväll med Linilimpa :D<3 Ha det bra gott folk, hoppas ni haft en lika rolig helg som jag. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0