Måndag igen och längtan efter helgen

Idag hade vi seminarium på två böcker, fast ena tog så lång tid så vi fick ta andra boken lite snabbt, gemensamt. Synd att de va den bok jag skrivit mest om bara för den var vädligt intressant men var skönt och ha de där gjort iallafall. :)
Var till förskolan efter skolan och lämnade lite lappar inför en uppgift då vi ska observera en bokläsningsstund, och jag vill gärna filma så då måste man ut med lappar om tillstånd, får hoppas jag får svar snabbt så jag kan komma ut och börja med uppgiften snart. Känns som det är hundra uppgifter ungefär, ursh och fy, vill ju ha julledigt men man får försöka hinna klart med så mycket som möjligt innan jul. =)
 
Iaf så längtar jag tills helgen då jag ska inta huvudstaden. :D
Det jag ska göra där kan jag inte berätta än ifall pappa skulle läsa min blogg, nu tror jag inte att han gör det men bara för att jag skriver det så lär han ju göra det om inte annat.
Jag kan iaf säga att jag ska fira mamma och pappa, mamma vet dock om det då jag behövde hjälp med hotell och sånt, men för pappa har det varit överaskning i ett par månader nu. ;D
Kommer iallfall bli en rolig och mysig helg, och jag längtar efter hotellfrukost<3 Så långt kan jag säga än så länge, hihi.. :D
 
Klockan är snart 8 och jag funderar seriöst på att lägga mig, tiden går så sjukt segt och jag orkar ändå inte göra något, så då kan man väl lägga sig och glo i en tidning eller något då tills jag somna. xD 
Sen om jag få ligga där till 11-12 är ju en annan 5:a men vore skönt om man faktiskt kunde somna tidigt. :P
 
Ha de bra folket! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0