Lördag

Idag vaknade man med härlig träningsverk i både rygg och mage, riktigt så det tar emot av att bara andas men jag klagar inte, det är skönt och få träna igen så träningsverk är bara ett gott tecken för mig just nu. :)
Blev en tidig morgon idag då det blev en sväng ut till Hemlingby för att storhandla med mamma och pappa. =)
Och när man ändå är där så måste man ju passa på och gå in på Stadium Outlet där jag kom ut med tre nya träningströjor(Bilder på dessa kommer upp i min träningsblogg).
Blev en aning fattigare efter turen på Ica maxi men nu slipper jag ju svälta iaf!! :P
 
Min frys före:
Något tom!!
 
Och efter:

Lite mer!!! :D Nu klarar jag mig ett tag till skönt nog!
 
Efter handlingen så blev det lite fika på Waynes. :) GF kaka och cola light! Bli man bjuden och de är lördag så kan man ju inte tacka nej. :P

Nu ha mamma och pappa lämnat mig och min lägenhet för denna gång, eller ja de var ett antal timmar sedan nu men.. Så ikväll blir det en lugn kväll med frukt och film. :)
Ha en bra fortsatt helg alla. :)<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0