Lan@Hig

Foto: Lan@högskolan Elin AnderssonJulia SundqvistMadeleine Jansson
Igår blev det lan med snygga brudar på skolan. ;P
Dock ville inte Elins spel funka och hon kände sig inge pigg så de slutade med att det bara blev jag, Julia och Madde men vi hade väldigt trevligt ändå. :P
Vi satt där och nördade i 10 h, kom hem runt 7 imorse så idag har man varit en aning trött och seg men det får det vara värt för en rolig fredag kväll.
Märkte dock i morse att jag råkat klickat på fel knapp vid avstängningen så mina 10 h simsskapande var borta, IGEN!!! fan också, det tog ju bara sådär 2 h och BARA bygga huset. :P Men så kan det gå när man börjar bli lite slut i huvudet. :P Aja bättre lycka nästa gång. :P Såg en mus inne i skolan iaf.. och jag kan lova att vi flög upp ur soffan vi satt i. xD HAHAH
 
Idag har det inte alls blivit mycket gjort, blir nog en tidig kväll så man orkar upp i tid imorgon och skriva klart en uppgift inför måndagens seminarium och även tvätta ska jag hinna med.
 
Ha en fortsatt bra helg! :)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0